torstai 9. huhtikuuta 2009

Perinteinen parisuhdekysely

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Ehkä pari tuntia.

Kuka pyysi ketä ulos?
Varmaan minä pyysin. Tule tänne tunnut kivalta.

Kuinka vanhoja olette?
Minä kohta 27-v, Jukkis kohta 29-v.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Ehkä Jukkiksen siskoa, Heiniä nähdään myös usein.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei.

Entä lemmikkejä?
On. RudiRudjuska.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Kyllä se oli viime kesän ero.

Kävittekö samaa koulua?
No ei tod.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Emme.

Kumpi on älykkäämpi?
Jukkis. Pakko sanoa tämä.

Kumpi on herkempi?
Kumpikin omalla tavallaan. Mutta minä se itkeä tihrustan joka päivä.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Chico'sissa.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Tämän päivän jälkeen Oulu. Sitä ennen...Tampere?

Kummalla on hullummat eksät?
Kyllä meillä on kummallakin ihan normaalit. Mulla tietysti supertärkeäeksä, Villen isä.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Kummallakin aika paha, mulla ehkä vielä enemmän.

Kumpi laittaa ruoan?
Jukkis tekee enemmän, minä suunnittelen ruokalistat.

Kumpi on sosiaalisempi?
Kumpikin aika sosiaalinen. Jukkis ehkä kaipaa vielä enemmän omaa rauhaa.

Kumpi on siisteysintoilija?
Ei kumpikaan. Onneksi.

Kumpi on itsepäisempi?
Kummatkin aika paljon.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Rudi.

Kumpi herää aikaisemmin?
Minä hiukan aikasemmin arkena, viikonloppuisin herään aiemmin urheilemaan, Jukkis on iltaurheilija.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Jaa. OIsko sit minun luonani Leppävaarassa tai sitten seuraavana päivänä Papulla ja Reetalla.

Kummalla on suurempi perhe?
Aika yhtä iso. Enemmän nähdään Jukkiksen perhettä.

Saatko usein kukkia?
En. Enkä haluaisikaan.

Kumpi on mustasukkaisempi?
Jukkis?

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Pari tuntia?

Kumpi syö enemmän?
Minä.

Kumpi pesee pyykit?
Minä aika usein.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä. No haloo.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Jukkis. Onneksi saatiin se oma auto. Mun pitäisi hankkia vielä se kortti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti